Efektywność szkoleń biznesowych i sprzedażowych

Nie osiąga nic więc nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze jednak to, co nowoczesne, jest najdoskonalsze - czasami najbardziej skuteczne składają się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dokładnie jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwala to zrobić przemyślanego, rozsądnego wyboru oraz odpowiednio zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie żyło dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy i informacji na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcom na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami także dochodzą do nich z wielkim entuzjazmem. Często bardzo lepsze rezultaty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili problem z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Zobacz więcej: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Właściwe szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno odbywać się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej umiejętności w praktyce, a po pewnym czasie właściwe działanie staje się dla nich nawykiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Aspekty prawne w branży budownictwa